Κάνε κι εσύ τη δίαιτα του διαζυγίου!

0

Ύστερα από πολλούς μήνες στρες, θυμού και τρέλλας, ανακοίνωσα στη πελάτισσά μου ότι τη βάζω σε δίαιτα διαζυγίου. Όταν με κοίταξε σαν να είχα κατέβει από τον Άρη, τη ρώτησα αν είχε κάνει ποτέ της δίαιτα. Φυσικά και είχε κάνει. Της εξήγησα λοιπόν πως το διαζύγιο είναι κάτι σαν τη δίαιτα. Υπάρχουν συγκεκριμένα πράγματα που όπως μέσα στη δίαιτα, έτσι και στο διαζύγιο, σε κάποιο σημείο, σε κάποια κρίσιμη καμπή, επιβάλλεται να κάνεις ή να μην κάνεις. Υπάρχουν κόλπα που θα σε βοηθήσουν να επιβιώσεις από την «πείνα» και να «ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου». Αυτό το σχέδιο το έχω επινοήσει σαν δικηγόρος και μέχρι σήμερα, τουλάχιστον στους πελάτες μου, έχει αποτέλεσμα. Δες κι εσύ τη δίαιτα του διαζυγίου και πάρε τα μέτρα σου!

1.  Ξεφορτώσου όλους τους πειρασμούς
Πολλοί πελάτες έχουν αρχεία, κουτιά ή τσάντες με «αποδείξεις» που αποδεικνύουν κάτι κακό για τον/τη πρώην σύζυγο. Ξεφορτώσου τα. Δώσε τα στο/στη δικηγόρο σου και αν νομίζει ότι έχουν αξία θα τα κρατήσει αλλιώς θα σου τα επιστρέψει, οπότε δώσε τα σε κάποιον έμπιστο φίλο ή συγγενή. Ή πέτα τα. Φωτογραφίες, λογαριασμοί πιστωτικών που δείχνουν αγορές δώρων στον εραστή ή στην ερωμένη, κλειδιά γκαρσονιέρας που είχε νοικιάσει για την παράλληλη σχέση του/της κλπ. δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να σε αναστατώνουν. Διότι αυτά τα αποδεικτικά, σου υπενθυμίζουν συνεχώς την αποτυχία του γάμου σου, το θυμό και τις πληγές σου και δεν σε βοηθούν να ξεκολλήσεις, αντιθέτως σε οδηγούν στο –υπέρ. Το -υπέρ στη δίαιτα είναι η υπερφαγία, το υπερβολικό ποτό ή οποιαδήποτε άλλη ακραία συμπεριφορά που μπορεί να μετανιώσεις ή ακόμη χειρότερα, να χρησιμοποιηθεί εναντίον σου.

2.  Κατάγραψε ό,τι «καταναλώνεις» καθημερινά
Δεν χρειάζεται να το κάνεις επίσημα ή σε συγκεκριμένο βιβλίο. Το νόημα είναι να καταγράψεις τι κάνεις προκειμένου να γυρίσεις κάποια στιγμή πίσω, να δείς αν αυτό που έκανες είχε αποτέλεσμα. Μία τέτοια καταγραφή για παράδειγμα, μπορεί να είναι η εξής: «Τη περασμένη εβδομάδα είδα τον πρώην άντρα μου σε ένα ολοκαίνουριο αμάξι. Τσαντίστηκα και όταν πέρασα από μπροστά του, τον μούτζωσα. Σήμερα, με πήρε ο δικηγόρος μου να μου πεί ότι ο πρώην άντρας μου, έστειλε εξώδικο για απρεπή συμπεριφορά». Οι καταγραφές αυτές μπορεί να είναι και θετικές, του τύπου «Σήμερα είχαμε το δικαστήριο για τη διατροφή και ο πρώην μου φώναζε και με κατηγορούσε ότι είχα παράλληλη σχέση. Ο δικαστής του είπε να σωπάσει αλλιώς θα τον απέβαλλε. Δεν χρειάστηκε να πω τίποτα τελικά. Είμαι πολύ περήφανη για μένα!» κλπ.

3.  Πάρε αληθινή υποστήριξη
Τα πιο επιτυχημένα διαιτολόγια, προσφέρουν ενός είδους στήριξη είτε σε προσωπικό επίπεδο είτε σε ομαδικό. Αν δεν μπορείς να πληρώσεις, μπορείς να απευθυνθείς στις υπηρεσίες του δήμου της περιοχής σου (σχετικό άρθρο θα βρείς εδώ) που προσφέρουν συμβουλευτική υποστήριξη εντελώς δωρεάν.  Οι φίλοι και η οικογένειά σου μπορούν να σε στηρίξουν αλλά έχε στο νού σου ότι επειδή σε αγαπούν, ίσως να μην είναι αντικειμενικοί. Μπορεί να διστάσουν να σου πούν την αλήθεια ή να ρίξουν λάδι στη φωτιά. Οι φίλοι και οι συγγενείς είναι σπουδαία πηγή δύναμης αλλά δεν πρέπει να είναι η μοναδική. Μπορεί να μην είναι σε θέση να ακούνε κάθε μέρα για το διαζύγιό σου και σίγουρα, δεν θέλεις να τους χάσεις από δίπλα σου.

4. Πες όχι στο Junk Food
Υπάρχουν ορισμένα «φαγητά» που είναι απολύτως απαγορευτικά σε μία δίαιτα. Στη συγκεκριμένη δίαιτα του διαζυγίου, αυτά τα «φαγητά» είναι:
-Να στέλνεις email ή μήνυμα στον/στη πρώην σύζυγο και να του/της λες πόσο ψεύτης, καραγκιόζης, γελοία ή ότι άλλο μπίπ είναι. Δεν με νοιάζει τι σου είπε και για ποιο πράγμα σε κατηγόρησε, μην ανταποκριθείς και μην ασχοληθείς.
-Να ενημερώνεις τα παιδιά σου με κάθε λεπτομέρεια για το διαζύγιο ή/και να κατηγορείς τον μπαμπά ή τη μαμά τους, σε εκείνα.
-Να ποστάρεις πληροφορίες για τη προσωπική και την ιδιωτική σου ζωή στο Facebook ή σε οποιοδήποτε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Καλή επιτυχία και καλό…κορμί!

Πηγή: http://divorcedmoms.com/