«Βαριέμαι να γυμναστώ»: Πώς να παροτρύνεις τον εαυτό σου να σηκωθεί από τον καναπέ!

0

Κάνω γυμναστική πέντε μέρες την εβδομάδα, από Δευτέρα έως Παρασκευή, σχεδόν χωρίς εξαιρέσεις. Ξέρω ότι αν δεν τηρήσω το συγκεκριμένο πρόγραμμα, θα χαλάσω και το πρόγραμμα όλης της υπόλοιπης μέρας.  Η κινητοποίηση, το να παροτρύνεις τον εαυτό σου να σηκωθεί από τον καναπέ είναι ένα παιχνίδι του μυαλού, που ευτυχώς κερδίζεται με τα παρακάτω κόλπα!

Βρίσκω χρόνο για τον εαυτό μου. Η μητρότητα μπορεί κάποιες φορές να φαίνεται μονότονη, με ατελείωτες ώρες ύπνου, παιχνιδιού, μπάνιου κτλ. Η άσκηση είναι ένας ακόμα τρόπος να περνάς τον χρόνο σου. Κατά τη διάρκεια της ώρας του μεσημεριανού ύπνου των παιδιών πάω στο υπόγειο και κάνω διάδρομο.

Έχω εθισμό στ’ ακριβά τζιν. Πριν αποκτήσω παιδιά συνήθιζα ν’ αγοράζω ακριβά τζιν τέσσερις φορές τον χρόνο. Τώρα ο προϋπολογισμός μου έχει μειωθεί οπότε το να μπορώ να βάλω τα παλιά μου παντελόνια με βοηθά στο να κάνω οικονομία και παράλληλα να κρατιέμαι σε φόρμα.

Ένα καλό βιβλίο βοηθά. Αν χρησιμοποιείς το ποδήλατο, τον διάδρομο ή το step, τότε καλό είναι να έχεις ένα καλό βιβλίο στο e-reader σου. Διαβάζω όσα βιβλία θέλω κάνοντας διάδρομο, οπότε το αγαπημένο μου βιβλίο με παρακινεί κατά τη διάρκεια της άσκησης μου. Δεν το συνιστώ αν θέλεις να τρέξεις στο διάδρομο γιατί θα ζαλιστείς!

Η άσκηση βοηθά την σεξουαλική σου ζωή. Όταν έχεις παιδιά είναι εύκολο να παραμελήσεις την σεξουαλική σου ζωή. Όποτε δεν έχεις όρεξη να πας στο γυμναστήριο θυμήσου τι έλεγε η Elle Woods: “Η άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες. Οι ενδορφίνες σε κάνουν ευτυχισμένη. Οι χαρούμενοι άνθρωποι κάνουν περισσότερο σεξ!”.

Μ’ αρέσουν τα κουλουράκια και το κρασί. Το θέμα με τα κουλουράκια έχει γίνει πραγματικό πρόβλημα(σε σημείο που μάλλον δεν πρέπει να έχω καθόλου στο σπίτι) αλλά όχι και το κρασί. Η άσκηση μου δίνει τη δικαιολογία που χρειάζομαι για να κάνω κάποιες ατασθαλίες βλέποντας την αγαπημένη μου σειρά. Πιστεύω στο:»πρέπει να δουλέψεις για να κερδίσεις».

Νιώθω πιο ευτυχισμένη και έχω περισσότερη αυτοπεποίθηση όταν είμαι σε φόρμα. Για να συνεχίσω να είμαι ευτυχισμένη, συνεχίζω την προσπάθεια και αν παραλείψω έστω μια μέρα άσκησης, νιώθω τύψεις όλη την ημέρα. Δεν σου λέω να ακολουθείς το δικό μου πρόγραμμα αν οι υποχρεώσεις δεν σου το επιτρέπουν. Μπορείς όμως να πηγαίνεις γυμναστήριο κάποιες φορές την εβδομάδα τις στιγμές που είσαι ήδη έξω, πχ όταν πηγαίνεις το παιδί στο σχολείο ή μισή ώρα πρίν το πάρεις. Μπορείς εναλλακτικά, αντί για τα βαρετά όργανα, να πηγαίνεις στα ομαδικά προγράμματα (Zumba, Aerobic, Stepology κλπ.) που είναι σαν να χορεύεις σε πάρτυ. Ή να μην πηγαίνεις καθόλου γυμναστήριο αλλά να κάνεις την άσκηση τρόπο ζωής. Όχι μετακινήσεις με αυτοκίνητο όπου είναι εφικτό, όχι ασανσέρ. Μπορείς κάθε απόγευμα, να βάζεις μια φόρμα, να πηγαίνεις το παιδί σε μια μεγάλη παιδική χαρά και αντί να κάθεσαι στο παγκάκι με καφέ και τσιγάρο, να παίζεις μαζί του. Το παιδί σου αλλά και το σώμα σου θα σε ευγνωμονούν!

*Μέρος του άρθρου διαβάσαμε στο http://www.skinnymom.com/