fbpx

Πολυκατάστημα αφαίρεσε τα χρήματα μόνης μαμάς και δεν την άφησε να πάρει τα ψώνια της

| 4 Δεκεμβρίου 2019
ADVERTISEMENT

Μια μόνη μαμά με ειδικές ανάγκες μας περιγράφει τη ντροπή και την αμηχανία που ένιωσε μετά την επίσκεψη της στο εμπορικό κέντρο ASDA, όπου πήγε για τις χριστουγεννιάτικες αγορές της, αφού θεωρήθηκε λανθασμένα ότι προσπάθησε να φύγει χωρίς να έχει πληρώσει.

Η Shantell Jones, 38 ετών δεν μπορέσει να πάρει σπίτι της όσα είχε αγοράσει από το πολυκατάστημα ASDA στην περιοχή του Hull παρά την εξόφληση του λογαριασμού των 474,90 ευρώ μέσω της κάρτας της.


ADVERTISEMENT

«Ένιωσα τόσο αμήχανα… Ένιωσα ότι όλοι με κοιτούσαν. Αν ήθελα να κλέψω θα πήγαινα σε κάποιο άλλο μέρος που ήταν πιο εύκολο και όχι στα ASDA».

H Shantell, η οποία έχει προβλήματα με το άγχος και κάποια σωματική αναπηρία πήγε στα ASDA για να κάνει τα χριστουγεννιάτικα ψώνια της. Η μόνη μαμά τεσσάρων παιδιών λόγω της αναπηρίας της δεν μπορεί να βγαίνει συχνά για ψώνια. Αντί για εκείνη το κάνει η κόρη της.


ADVERTISEMENT

«Έμεινα στο πολυκατάστημα 4 ώρες και ψώνισα τα πάντα. Σε γενικές γραμμές δεν μου αρέσει να βρίσκομαι σε τέτοιους χώρους γιατί έχει πολύ κόσμο, κάτι που μου προκαλεί έντονο στρες και άγχος. Ψώνισα δώρα για τα παιδιά, τρόφιμα και διάφορα άλλα», είπε.

Αφού τελείωσε, πήγε με το καρότσι της στο ταμείο και πλήρωσε με την κάρτα της κανονικά. Η κάρτα τοποθετήθηκε στο μηχάνημα, η Shantell εισήγαγε το pin της, αλλά της ζητήθηκε να αφαιρέσει την κάρτα της και να την ξαναβάλει στο μηχάνημα γιατί την απέρριψε.

«Έβαλα κανονικά την κάρτα μου και τον κωδικό και πλήρωσα αλλά η κυρία στο ταμείο μου ζήτησε να αφαιρέσω την κάρτα, να τη σκουπίσω λίγο γιατί δεν έπιανε και να την ξανατοποθετήσω στην υποδοχή».

Η κάρτα απορρίφθηκε και τη δεύτερη φορά και τότε δεν την άφησε να πάρει τα ψώνια της και να αποχωρήσει.

Μπερδεμένη η Shantell σκέφτηκε να ρίξει μία ματιά στην ηλεκτρονική εφαρμογή της τράπεζάς της μέσω του κινητού της (web banking) μήπως και εντοπίσει το πρόβλημα.

«Κοιτάζοντας το λογαριασμό μου διαπίστωσα ότι η τραπεζική συναλλαγή είχε γίνει κανονικά. Τα χρήματα είχαν δεσμευτεί από το λογαριασμό μου. Πανικοβλήθηκα. Δεν είχα αρκετά χρήματα για να κάνω τη συναλλαγή δύο φορές».

Όταν ανέφερε τι συμβαίνει την πλησίασε ο διευθυντής του καταστήματος, ο οποίος αρνήθηκε να δεχθεί ότι είχε πληρώσει και δεν της επέτρεψε να πάρει τα ψώνια της.

«Η ταμίας εξήγησε στο διευθυντή ότι σύμφωνα με την ηλεκτρονική εφαρμογή της τράπεζας τα χρήματα είχαν αφαιρεθεί από το λογαριασμό μου, αλλά η κάρτα απορρίφθηκε δύο φορές. Εκείνος όμως επέμενε να μη μου δώσει τα πράγματά μου. Είχα εκνευριστεί τόσο που έκλαιγα».

Η Shantell επισκέφτηκε το κοντινότερο υποκατάστημα της τράπεζας και επιβεβαίωσε ότι τα χρήματα είχαν αφαιρεθεί από το λογαριασμό της. Επέστρεψε στο κατάστημα αλλά και πάλι δεν κατάφερε να λύσει το πρόβλημα. Δεν δέχονταν ούτε τη συναλλαγή να ακυρώσουν ούτε να της δώσουν τα ψώνια της.

Τώρα η Shantell δηλώνει ότι έχει μείνει χωρίς τα απαραίτητα μέσα για να φροντίσει τα παιδιά της.

«Δεν έχω τίποτα. Στο τέλος θα αναγκαστώ να απευθυνθώ στις κοινωνικές υπηρεσίες γιατί δεν έχουμε να φάμε», είπε.

Εκπρόσωπος της ASDA δήλωσε: «Στόχος μας είναι οι πελάτες μας να αποκομίζουν θετικές εμπειρίες όταν επισκέπτονται την ASDA. Λυπάμαι για το περιστατικό αυτό αλλά υπήρχε πρόβλημα με την κάρτα της συγκεκριμένης κυρίας γι’ αυτό και δεν μπορέσαμε να ολοκληρώσουμε τη συναλλαγή. Θα θέλαμε η κυρία Jones να επικοινωνήσει ξανά μαζί μας μέσω της εξυπηρέτησης πελατών ώστε να μπορέσουμε να επιλύσουμε το θέμα το συντομότερο δυνατόν».

Πηγή: examinerlive.co.uk

Σχόλια

Σχετικά Άρθρα

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ

ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ