fbpx

Αεροπορική εταιρεία αρνήθηκε την επιβίβαση ομοφυλόφιλου ζευγαριού με τα παιδιά του

| 25 Μαΐου 2017
ADVERTISEMENT

Και εκεί που νόμιζα ότι όλες οι αεροπορικές εταιρείες θα είχαν μάθει από τα προηγούμενα λάθη τους και πως ίσως θα είχαν αρχίσει να κάνουν περισσότερα σεμινάρια συμπεριφοράς στους υπαλλήλους τους, μια άλλη αεροπορική εταιρεία έρχεται να μου αποδείξει πόσο λάθος κάνω.

Ίσως να θεωρείς ότι αυτές οι εταιρείες θα εκπαίδευαν τους υπαλλήλους στο θέμα της εξυπηρέτησης πελατών, φαίνεται όμως ότι έχουν έλλειψη των βασικών χαρακτηριστικών και δεν φταίει απλά η απαίσια συμπεριφορά τους.


ADVERTISEMENT

Μετά από όλα όσα συζητήθηκαν τους προηγούμενους μήνες – όπως τότε που ένας αεροσυνοδός αγνόησε έναν γιατρό που προσφέρθηκε να βοηθήσει το συνεπιβάτη του, επειδή ήταν μαύρος, ή στην άλλη περίπτωση που έδιωξαν από το αεροπλάνο έναν Μουσουλμάνο, επειδή μιλούσε στην μητρική του γλώσσα. Ποιός θα ξεχάσει τη στιγμή όπου έδιωξαν έναν ζευγάρι που βρισκόταν στο μήνα του μέλιτος, γιατί τόλμησαν να καθίσουν σε λάθος θέσεις;

Υπάρχουν άπειρα περιστατικά εκεί έξω, και από ότι φαίνεται οι εταιρείες δεν δίνουν “δεκάρα” για όσα λέγονται. Παρόλα αυτά φρόντισαν να μας δείξουν ότι μπορούν και καλύτερα.

Ένα ομοφυλόφυλο ζευγάρι, ισχυρίζεται ότι η υπεύθυνη επιβίβασης, τους κοιτούσε παράξενα από τη στιγμή που μπήκαν στο χώρο αναμονής. Σύμφωνα με τον Grant Morse, εκείνος και η πενταμελής οικογένεια του προσπάθησαν να ανεβούν στο αεροπλάνο, όταν ζητήθηκε από τα μεγάφωνα να γίνει πρώτα η οικογενειακή επιβίβαση. Τους είπαν ότι θα έπρεπε να περιμένουν να ανεβούν μόνο οι οικογένειες πρώτα(!)

“Η συγκεκριμένη πλησίασε το σύζυγο μου και του είπε ότι η ανακοίνωση αφορούσε μόνο τις οικογένειες της πτήσης και τότε εκείνος της απάντησε, ότι και εμείς είμαστε οικογένεια. Ότι είμαι εγώ, ο σύζυγος μου και τα τρία μας παιδιά”. Εκείνη τον αγνόησε και του επανέλαβε ότι θα έπρεπε να επιβιβαστούν μόνο οικογένειες, όπως ανέφερε ο ίδιος στην WGRZ.


ADVERTISEMENT

Ενώ η πολιτική της εταιρείας αναφέρει ότι ” Ένας ενήλικας που ταξιδεύει με παιδί 6 ετών ή μικρότερο μπορεί να επιβιβαστεί κατά τη διάρκεια της οικογενειακής επιβίβασης, μετά την επιβίβαση της Α ομάδας και πριν την επιβίβαση της Β”. Στο συγκεκριμένο ζευγάρι όμως, τους αρνήθηκαν κατηγορηματικά να επιβιβαστούν κατά τη διάρκεια της οικογενειακής επιβίβασης.

Ο Morse γνώριζε ότι αν το παιδί και ο ενήλικας έχουν εισιτήριο πρώτης θέσης, θα έπρεπε να ανέβουν την στιγμή που ορίζει η πολιτική της εταιρείας για όλους. Όταν λοιπόν η υπεύθυνη συνέχισε να λέει για την οικογενειακή επιβίβαση, οι ίδιοι φαντάστηκαν ότι βρισκόντουσαν σε λάθος σειρά.

Θα πρέπει οι εταιρείες, να θυμίσουν σε κάθε υπάλληλο του αεροδρομίου την συγκεκριμένη πολιτική επιβίβασης, ώστε να αποφύγουν κάποιο πιθανό λάθος.

Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη υπάλληλος αποφάσισε να μην συνεργαστεί και ξεκίνησε να φέρεται με αγένεια, όχι μόνο στους συγκεκριμένους επιβάτες αλλά και στους υπολοίπους που βρισκόντουσαν στη σειρά.

Υπάρχει ένας σωστός και ένας λάθος τρόπος σε κάθε χειρισμό και τις περισσότερες φορές, το σωστό είναι ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

Δεν είναι δική μου θέση να πω αν η υπάλληλος αγνόησε την συγκεκριμένη οικογένεια επίτηδες ή όχι, αλλά ξέρω πως ό,τι και να συμβεί στον πελάτη, πρέπει ο υπάλληλος να τον ακούσει και να του δώσει λύση, γιατί η ηρεμία είναι προτεραιότητα στην αεροπορική βιομηχανία.

Με βάση τα παραπάνω, θα πρέπει οι εταιρείες που αντιμετωπίζουν τέτοια περιστατικά από τους υπαλλήλους τους να βρούν ένα τρόπο να τα αντιμετωπίσουν και να προχωρήσουν μπροστά.

Φερθείτε στον κόσμο ευγενικά, δεν είναι τόσο δύσκολο πια!

Πηγή: http://www.yourtango.com/

Σχόλια

Σχετικά Άρθρα

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ

ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ