6 λαχταριστά πρωϊνά διαίτης, από την Αλεξάνδρα

0

Η κλινική διατροφολόγος μας, Αλεξάνδρα Δαμβουνέλη, προτείνει μες από τη σελίδα της στο facebook, μοναδικά και πεντανόστιμα πρωϊνά διαίτης. Αξίζει να τα δοκιμάσετε καθώς δεν υστερούν καθόλου σε γεύση, παρά μόνο σε θερμίδες!

Πρωϊνό 1
 photo proino1_zpsbfc667ab.jpg
Αυγό βραστό, φρυγανιά με φυστικοβούτυρο/μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη & αμύγδαλα.

Πρωϊνό 2
 photo proino2_zps1cb72c8e.jpg
Βάφλα μελιού, φράουλες & στραγγιστό γιαούρτι 2% λιπαρά

Πρωϊνό 3
 photo proino3_zpse4779a3c.jpg
2 αυγά βραστά, ψωμί ολικης αλέσεως, φρυγανισμένο, με φυστικοβούτυρο & μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη, μπανάνα

Πρωϊνό 4

 photo proino4_zps787362e3.jpg
Φρυγανιά σικάλεως με ταχίνι ολικής αλέσεως, μπανάνα & goji berries, πορτοκάλι, αμύγδαλα & αυγό

Πρωϊνό 5
 photo proino5_zps5447cd56.jpg
Φρυγανιές σικάλεως με τυρί cottage/αυγό, φράουλες, αμύγδαλα & αβοκάντο

Πρωϊνό 6
 photo proino6_zps0b133da9.jpg
Sandwich-άκια με φυστικοβούτυρο, μπανάνα & chia seeds

Και όπως λέει και η ίδια:
Το πρωϊνό ενεργοποιεί το μεταβολισμό σας, σας βοηθάει να συγκεντρώνεστε και να αποδίδετε καλύτερα στη δουλειά και στο σχολείο, βοηθάει στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους και αυξάνει τη δύναμη και την αντοχή. Πολλοί άνθρωποι δηλώνουν ότι δεν τρώνε πρωϊνό γιατί δεν προλαβαίνουν καθώς βιάζονται για τη δουλειά ή το σχολείο, ενώ σε άλλους δεν αρέσει να τρώνε πρωϊνό γιατί απλά δεν πεινάνε τα πρωϊνά, το οποίο είναι συνήθως αποτέλεσμα κατανάλωσης τροφής αργά τη νύχτα.

Με το να παρακάμπτετε το πρωϊνό γεύμα, όχι μόνο στερείτε τον οργανισμό σας από τα θρεπτικά συστατικά όταν τα έχετε περισσότερο ανάγκη, αλλά αυτό σας οδηγεί επίσης στην απεγνωσμένη αναζήτηση πηγών ενέργειας στο γραφείο και αυτό που βρίσκετε είναι τα εύκολα φαγητά, τα οποία κανονικά πρέπει να αποφεύγετε…ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΔΙΠΛΑ ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΩΙΝΟ!

Αλεξάνδρα Δαμβουνέλη
Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
Δροσίνη 16, 14562, Κηφισιά Αττικής
Τηλέφωνο: 210-8019097
Email: alexandra.damvouneli@gmail.com
Web: Facebook page