fbpx

Έρχεται στην Ελλάδα! Τωρα μπορεις να πουλήσεις τα ρούχα Zara που δεν φοράς

| 7 Δεκεμβρίου 2023
ADVERTISEMENT
Πως ακριβώς λειτουργεί η νέα “second hand” πλατφόρμα της εταιρείας Inditex

Από τις 12 Δεκεμβρίου η πλατφόρμα Zara Pre-Owned θα είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα, με σκοπό να πάει ένα βήμα παρακάτω το “second-hand shopping”. Σκοπός της πλατφόρμας είναι να δώσει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στα ρούχα, τα οποία αποκτάς από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη τους.

Μέσα από την πλατφόρμα έχεις την δυνατότητα να πουλήσεις και να αγοράσεις ρούχα Zara, από οποιαδήποτε συλλογή. Επιπλέον θα έχεις υπηρεσίες για επισκευή του ρούχου, δηλαδή κάποια ραφή, κάποια διόρθωση κουμπιού, φερμουάρ, κλπ. Στην πλατφόρμα δίνεται επίσης και η δυνατότητα να χαρίσεις ρούχα (ανεξαρτήτως μάρκας) σε φιλανθρωπικές οργανώσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Ήδη το Pre-Owned βρίσκεται στην κεντρική σελίδα της Zara.com, δίπλα στις κατηγορίες Γυναίκα, Άνδρας, Παιδικά και Beauty, -αλλά θα λειτουργεί από τις 12/12.


ADVERTISEMENT

Πως μπορείς να πουλήσεις ρούχα Ζara στην πλατφόρμα

Οι νέες συλλογές στα καταστήματα θα συνεχίζονται κανονικά, ωστόσο θα έχεις τη δυνατότητα να αγοράζεις και να πουλάς ρούχα από οποιαδήποτε συλλογή. Η πώληση ή αγορά μεταχειρισμένων ρούχων Zara θα γίνεται μέσω της σχετικής ψηφιακής πλατφόρμας, η οποία είναι οργανωμένη ανά κατηγορία προϊόντων και για κάθε ένδυμα παρέχεται λεπτομερής περιγραφή.

Η Zara Pre-Owned, λειτουργεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες χώρα της Ευρώπης, εδώ και ένα χρόνο, ενώ άνοιξε και στην Γαλλία τον περασμένο Σεπτέμβριο. Η δράση αυτή αποτελεί μέρος των δεσμεύσεων βιωσιμότητας του ομίλου Inditex.

Η άνοδος του second-hand shopping

Να σημειωθεί πως οι second-hand επιχειρήσεις είναι και στην Ελλάδα από τις πιο κερδοφόρες. Μάλιστα κατά το β’ τρίμηνο του 2023 το λιανικό εμπόριο μεταχειρισμένων ειδών σε καταστήματα ήταν η δραστηριότητα που παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση στον κύκλο εργασιών σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας αύξηση 49,7%, στα 8,92 εκατ. ευρώ. Στο α’ εξάμηνο του 2023, ο τζίρος των καταστημάτων μεταχειρισμένων ειδών ανήλθε σε 14,87 εκατ. ευρώ από 10,13 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2022.


ADVERTISEMENT

Η Ζάρα δεν είναι η μοναδική εταιρεία που προέβη σε τέτοιες πλατφόρμες. Οίκοι όπως ο Gucci, Burberry και Stella McCartney, συνεργάζονται με διαδικτυακές πλατφόρμες πχ. The RealReal και Vestiaire Collective, διαθέτοντας προϊόντα τους, ενώ ορισμένοι οίκοι υψηλής ραπτικής, αλλά και retailers, από την Isabel Marant και την Balenciaga μέχρι τα Selfridges και το Net-a-Porter, έχουν λανσάρει ολοκληρωμένες πλατφόρμες μεταπώλησης.

Η Zara αποτελούσε ήδη ένα από τα πιο δημοφιλή second hand brand, με 670.000 καταχωρήσεις σε όλες τις μεγάλες resale πλατφόρμες, όπως το Depop, το Ebay, το Vestiaire Collective και το Asos marketplace.

Σχόλια

Σχετικά Άρθρα

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ

ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ