Σε ποιές περιπτώσεις μας αποζημιώνει η ΔΕΗ
Ένα πολύ σημαντικό θέμα που μας αφορά άμεσα ως καταναλωτές τακτοποιεί με απόφασή της η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας η οποία και προβλέπει την καταβολή αποζημίωσης από τη ΔΕΗ προς τους πελάτες της στις περιπτώσεις που δεν τηρούνται οι υποχρεώσεις στις προθεσμίες που θέτει η Αρχή. Ας δούμε αναλυτικά τι ισχύει πλέον:
1. Ποιές είναι αυτές οι υποχρεώσεις:
Οι υποχρεώσεις που επιβάλλονται στο Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ, θυγατρική της ΔΕΗ) αφορούν μεταξύ άλλων:
– την επανασύνδεση της ηλεκτροδότησης μετά από βλάβη,
– τις προγραμματισμένες εργασίες ή αίτημα του καταναλωτή,
– τις επανασυνδέσεις μετά από διακοπή λόγω χρέους,
– την εξυπηρέτηση νέων συνδέσεων,
– την αντικατάσταση καμένης ασφάλειας του μετρητή, κ.ά.
2. Τι αποζημίωση προβλέπεται:
Το ύψος των αποζημιώσεων, σε περίπτωση που δεν τηρούνται οι προθεσμίες, είναι 15 ευρώ.
Εξαιρείται η διακοπή τροφοδότησης σε καταναλωτές μέσης τάσης για την οποία το ποσό της αποζημίωσης ορίζεται σε 150 ευρώ.
Οι αποζημιώσεις θα καταβάλλονται ανά εξάμηνο, χωρίς να απαιτείται η υποβολή αίτησης από τον καταναλωτή.
3. Πότε ο ΔΕΔΗΕ δεν ευθύνεται:
Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ευθύνεται σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας (π.χ. πολύ δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες), βλάβες που δεν οφείλονται στο δίκτυο διανομής (αλλά μπορεί να οφείλονται σε βλάβες μονάδων παραγωγής ή στο δίκτυο μεταφοράς) καθώς και για καθυστερήσεις που οφείλονται σε άλλους φορείς
4. Διάρκεια εφαρμογής της απόφασης της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας:
Η διάρκεια εφαρμογής της απόφασης είναι από την 1η Απριλίου 2014 έως την 31η Δεκεμβρίου 2015.
Πηγή: Praktikesidees.gr
Σχόλια