fbpx

Η Nestlé Ελλάς Νοιάζεται και προσφέρει γεύματα αγάπης με τη βοήθεια του «Μπορούμε»

| 17 Μαΐου 2017
ADVERTISEMENT

Αθήνα, 15 Μαΐου  2017 – Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η πασχαλινή πρωτοβουλία της πλατφόρμας επιβράβευσης nestlenoiazomai.gr. Με την ενεργή συμμετοχή των μελών της πλατφόρμας η Nestlé Ελλάς θα προσφέρει επιπλέον 3.000 γεύματα αγάπης σε οικογένειες που έχουν ανάγκη μέσω του οργανισμού «Μπορούμε». Με αυτή την ενέργεια ο συνολικός αριθμός των γευμάτων αγάπης που έχει προσφέρει η πλατφόρμα τους τελευταίους μήνες μέσω του «Μπορούμε» φτάνει στις 13.000!

Σε συνέχεια της χριστουγεννιάτικης πρωτοβουλίας στο πλαίσιο της οποίας η Nestlé Ελλάς προσέφερε ένα γεύμα για κάθε Κουπόνι Επιβράβευσης που έφτιαξαν τα μέλη του nestlenoiazomai.gr, η εταιρεία προχώρησε σε μια ακόμη εορταστική πρωτοβουλία που με τίτλο «Καλό Πάσχα με μια πράξη αγάπης», είχε ως αποτέλεσμα τη δωρεά 3.000 ακόμη γευμάτων (βρεφικά προϊόντα, δημητριακά πρωινού Fitness, πουρές Maggi) σε οικογένειες χαμηλού εισοδήματος. Η ανταπόκριση των μελών ήταν για μια ακόμη φορά ιδιαίτερα θερμή, καθώς σε μόλις 15 ημέρες, συγκεντρώθηκαν σχεδόν 1.400 κουπόνια αγάπης ενός ή δύο γευμάτων, που αντιστοιχούν σε περισσότερες από 2.500 μερίδες.


ADVERTISEMENT

Η εταιρεία αποφάσισε να ενισχύσει την προσφορά στρογγυλοποιώντας τον αριθμό των γευμάτων σε 3.000, επιβραβεύοντας με έναν διαφορετικό τρόπο τόσο τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, αλλά και τα μέλη της πλατφόρμας που έσπευσαν να συμμετέχουν στην ενέργεια.

Τα μέλη του nestlenoiazomai.gr προσέφεραν διπλό χαμόγελο στον συνάνθρωπό τους, επιλέγοντας στην πλειονότητά τους κουπόνι 2 μερίδων και χαρίζοντας έτσι περισσότερους πόντους τους για αυτόν τον καλό σκοπό. Σε συνδυασμό με την πρωτοβουλία του Δεκεμβρίου, η συνολική προσφορά της εταιρείας μέσω της πλατφόρμας www.nestlenoiazomai.gr φτάνει τα 13.000 γεύματα αγάπης, επιβεβαιώνοντας πως η Nestlé Νοιάζεται πραγματικά για την ελληνική οικογένεια.

Η υποστήριξη των οικογενειών χαμηλού εισοδήματος είναι ένας από τους κεντρικούς πυλώνες κοινωνικών δράσεων της Nestlé στην Ελλάδα. Με σταθερές δωρεές προϊόντων μέσω των κοινωνικών δομών σε όλη την Ελλάδα, η εταιρεία φροντίζει να στέκεται δίπλα σε αυτούς που έχουν ανάγκη. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα δυο τελευταία χρόνια η εταιρεία προχώρησε στη δωρεά 700.000 βρεφικών γευμάτων σε όλη την Ελλάδα, ενώ τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχει δωρίσει προϊόντα συνολικής αγοραστικής αξίας που ξεπερνά τα 2,5 εκ ευρώ.


ADVERTISEMENT

Η Αγγελική Παπαδοπούλου, Υπεύθυνη Εταιρικών Υποθέσεων Nestlé Ελλάς, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε σε θέση να προσφέρουμε, με τη σημαντική συνδρομή του ‘Μπορούμε’, 3.000 επιπλέον χαμόγελα, μέσω ακόμα μιας πρωτοβουλίας του nestlenoiazomai.gr. Αισίως σε λίγους μόλις μήνες φτάνουμε τα 13.000 γεύματα αγάπης συνολικά, για οικογένειες που έχουν ανάγκη, κάνοντας πράξη τη δέσμευση της Nestlé Ελλάς για συνεχή στήριξη στην ελληνική οικογένεια». Και πρόσθεσε: «Η ενέργεια ‘Καλό Πάσχα με μια πράξη αγάπης’ αποτελεί ένα ακόμα κομμάτι της υπόσχεσης της Nestlé για καλή διατροφή και καλύτερη ζωή. Με αντίστοιχες πρωτοβουλίες θα συνεχίσουμε να επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας για στήριξη σε οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα».

Ο Αλέξανδρος Θεοδωρίδης, ιδρυτικό μέλος του Μπορούμε, δήλωσε σχετικά: «Είναι τιμή και χαρά για το Μπορούμε να συνδράμει σε πρωτοβουλίες όπως αυτή της πλατφόρμας επιβράβευσης nestlenoiazomai.gr  της Nestlé Ελλάς, οι οποίες έχουν στόχο να στηρίξουν οικογένειες χαμηλού εισοδήματος σε όλη την Ελλάδα προσφέροντας χιλιάδες γεύματα προς αυτούς που τα έχουν πραγματικά ανάγκη. Εκ μέρους όλων των κοινωφελών φορέων που θα δεχτούν τα γεύματα θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τη Nestlé Ελλάς για αυτήν τη γενναιόδωρη και ουσιαστική προσφορά».

Σχετικά με το πρόγραμμα επιβράβευσης «Νοιάzομαι»

Η Nestlé Ελλάς με σκοπό να επιβραβεύσει τους καταναλωτές της για την προτίμηση που δείχνουν στα προϊόντα της δημιούργησε το πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης «Νοιάzομαι».

Με το πρόγραμμα αυτό, τα εγγεγραμμένα μέλη του www.nestlenoiazomai.gr, έχουν τη δυνατότητα να συγκεντρώνουν πόντους επιβράβευσης και εξαργυρώνοντάς τους να δημιουργούν τα προσωπικά τους εκπτωτικά κουπόνια για τα προϊόντα που προτιμούν ή να χαρίζουν τους πόντους τους για κοινωφελείς σκοπούς, που σχεδιάζονται συχνά

Σχετικά με τη Nestlé

Η Nestlé είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων και ροφημάτων παγκοσμίως. Με παρουσία σε 189 χώρες σε όλο τον κόσμο και 328.000 εργαζομένους, ο Όμιλος δεσμεύεται σε έναν σκοπό: να ενισχύσει την ποιότητα ζωής και να συνεισφέρει σε ένα πιο υγιές μέλλον. Η Nestlé προσφέρει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών για τους ανθρώπους και τα κατοικίδιά τους για κάθε στάδιο της ζωής τους. Οι περισσότερες από 2.000 μάρκες της περιλαμβάνουν από προϊόντα με παγκόσμια αναγνώριση όπως ο Nescafé ή η Nespresso μέχρι αγαπημένες τοπικές μάρκες, όπως ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος και το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή. Η στρατηγική για Διατροφή, Υγεία και Ευεξία οδηγεί την επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας. Τα κεντρικά γραφεία του Ομίλου Nestlé βρίσκονται στην ελβετική πόλη Vevey, όπου η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 150 χρόνια.

Στην Ελλάδα, η Nestlé έχει παρουσία πάνω από 100 χρόνια. Σημαντικοί σταθμοί στην ιστορία της εταιρείας είναι η κυκλοφορία του «Γαλακτούχον Άλευρον Nestlé» το 1899, η «εφεύρεση» του Nescafé Frappé to 1957, η εξαγορά της Λουμίδης ΑΕ και του εργοστασίου καφέ στα Οινόφυτα το 1987. Από τον Οκτώβριο του 2016 η δραστηριότητα του παγωτού και οι μάρκες παγωτού Nestlé πέρασαν στην ευθύνη της εταιρείας Froneri Ελλάς Παγωτά ΑΕ.

Σήμερα ο Όμιλος δραστηριοποιείται σε 9 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, απασχολεί 800 μόνιμους εργαζομένους και το 60% του ετήσιου κύκλου εργασιών προέρχεται από την εγχώρια παραγωγή. Επιπλέον, εκτός από τις δραστηριότητές της στην ελληνική αγορά, η Nestlé Ελλάς εξάγει ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος και φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή στις ελληνικές κοινότητες παγκοσμίως.

Στον τομέα της κοινωνικής υπευθυνότητας, η Nestlé Ελλάς ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ για όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη, εστιάζοντας σε τρεις βασικούς πυλώνες: την απασχόληση των νέων, τη διατροφική εκπαίδευση των παιδιών και την υποστήριξη οικογενειών χαμηλού εισοδήματος με δωρεές προϊόντων. Έτσι, με την πρωτοβουλία για τη νεανική απασχόληση Nestlé needs YOUth δημιούργησε περισσότερες από 500 ευκαιρίες απασχόλησης για νέους κάτω των 30 μέχρι το 2016 στην Ελλάδα και ανανέωσε τη δέσμευσή της για ακόμη 450 ευκαιρίες απασχόλησης μέχρι το 2020. Παράλληλα, με το πρόγραμμα διατροφικής εκπαίδευσης Παιδιά Όλο Υγεία έχει αγγίξει μέχρι σήμερα περισσότερους από 110.000 μαθητές, ενώ τα τέσσερα τελευταία χρόνια έχει δωρίσει τρόφιμα αγοραστικής αξίας άνω των 2,5 εκ. ευρώ σε συνεργασία με τις κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων και περιφερειών όλης της χώρας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Όμιλο Nestlé, επισκεφθείτε http://www.nestle.com

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Nestlé στην Ελλάδα, επισκεφθείτε το www.nestle.gr

Για συμβουλές για τη διατροφή, την υγεία και την ευεξία όλης της οικογένειας, καθώς και το Πρόγραμμα Επιβράβευσης ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ, επισκεφθείτε το https://www.nestlenoiazomai.gr/

Σχόλια

Σχετικά Άρθρα

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ

ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ