Ασταμάτητη σαν κορίτσι: Πώς τα στερεότυπα της κοινωνίας, εγκλωβίζουν τα κορίτσια!

0

«Ο κόσμος πιστεύει ότι τα κορίτσια πρέπει να είναι διαρκώς χαριτωμένα και χαρούμενα»
«Για παράδειγμα, δεν μπορώ να σώσω κάποιον. Στις ιστορίες πάντα τα αγόρια σώζουν τα κορίτσια»

…λένε οι μικρές και μεγαλύτερες πρωταγωνίστριες στο νέο βίντεο ΑΣΤΑΜΑΤΗTΗ #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ της Always® που αποκαλύπτει πώς τα στερεότυπα της κοινωνίας εγκλωβίζουν τα Κορίτσια!

Η Always αναλαμβάνει ενεργό δράση σε συνεργασία με Ακαδημαϊκούς και την TED για να ενισχύσει την Αυτοπεποίθηση στα Κορίτσια στην Εφηβεία.

Νέα έρευνα της Always αποκαλύπτει ότι το 72% των κοριτσιών αισθάνονται ότι η κοινωνία τα περιορίζει

«Τα κορίτσια δεν είναι γενναία» και «τα κορίτσια δεν είναι δυνατά» αποτελούν ορισμένες ατάκες ταμπού που φαίνεται να μη ταιριάζουν με την εποχή μας. Ένα πρωτότυπο κοινωνικό εγχείρημα της Always, όμως, αποκαλύπτει ότι πολλά κορίτσια σήμερα αισθάνονται περιορισμούς από τα στερεότυπα που έχει δημιουργήσει η κοινωνία για τις γυναίκες. Στην πραγματικότητα, τα στοιχεία από τη νέα Έρευνα της Always για την Αυτοπεποίθηση και την Εφηβεία* δείχνουν ότι το 72% των κοριτσιών αισθάνεται περιορισμούς από την κοινωνία, η οποία νιώθουν ότι τους υπαγορεύει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν.

H Always, που κατέχει ηγετική θέση στο χώρο της γυναικείας υγιεινής παγκοσμίως, ανακοινώνει το λανσάρισμα του νέου online βίντεο με τίτλο «Always ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΗ #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ», το οποίο αναδεικνύει πως τα στερεότυπα της κοινωνίας έχουν ουσιαστική επίπτωση στην αυτοπεποίθηση των κοριτσιών, ειδικά στην αρχή της εφηβείας. Κορίτσια και γυναίκες, με διαφορετικό υπόβαθρο και ηλικίες, ρωτήθηκαν αν τους είχε ποτέ ειπωθεί ότι θα έπρεπε ή δεν θα έπρεπε να κάνουν κάτι, επειδή είναι/ήταν κορίτσια. Μάθετε περισσότερα για τις απαντήσεις τους, παρακολουθώντας το βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=5z_GvzQ1pEQ

Με το νέο βίντεο “Always ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΗ #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ” έρχεται στη ζωή η επόμενη φάση της καμπάνιας της Always #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ. H Always δημιουργεί ένα διεθνές Πρόγραμμα Διδασκαλίας για την Αυτοπεποίθηση, ενσωματώνοντας σε αυτό την τελευταία έρευνα για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης. Το πρόγραμμα έχει αναπτυχθεί από κοινού από την Always και ειδικούς στον χώρο της εκπαίδευσης και θα καλύπτει έως και 20 εκατομμύρια κορίτσια σε 65 χώρες κάθε χρόνο.

Επίσης, η TED, οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με αποστολή τη διάδοση ιδεών που αξίζουν, έχει δεσμευτεί να στηρίξει την Always στη διδασκαλία της αυτοπεποίθησης στα νέα κορίτσια. Σε αυτή τη συνεργασία που παρατηρείται για πρώτη φορά στο είδος της, η Always και η TED θα αναπτύξουν και θα διαδώσουν περιεχόμενο που εμπνέει αυτοπεποίθηση μέσω της TED-Ed, της κορυφαίας εκπαιδευτικής πλατφόρμας διάδοσης μαθημάτων που αξίζουν να μοιραστούν με άλλους.

To νέο βίντεο “Always ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΗ #ΣΑΝ ΚΟΡΙΤΣΙ” και οι εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες για την αυτοπεποίθηση παρουσιάστηκαν πρόσφατα στην παγκόσμια εκδήλωση για την αυτοπεποίθηση της Always #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ στη Νέα Υόρκη. Στην εκδήλωση συμμετείχε μεταξύ άλλων η νεαρή διεθνής ηθοποιός Maisie Williams που ένωσε τις δυνάμεις της με την Always για την ενίσχυση της γυναικείας αυτοπεποίθησης και τη διάδοση της αποστολής #ΣΑΝ ΚΟΡΙΤΣΙ. «Πιστεύω ότι είναι σημαντικό για τις νέες γυναίκες να αισθάνονται ότι τους δίνονται κίνητρα και υποστήριξη για να πετύχουν τα όνειρά τους», δήλωσε η 18χρονη σταρ που υποδύεται την Arya Stark στην τηλεοπτική σειρά Game of Thrones του δικτύου HBO. «Επικροτώ το έργο της Always και είμαι περήφανη που έχουμε ενώσει τις δυνάμεις μας για να δώσουμε δύναμη στα κορίτσια, ώστε να γίνουν ασταμάτητα #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ.»

«Θα περίμενε κανείς ότι τα κορίτσια πιστεύουν ότι τα πράγματα θα βελτιωθούν, αλλά στην πραγματικότητα η πρόσφατη έρευνά μας δείχνει ότι ένα στα δύο κορίτσια πιστεύει ότι σε 10 χρόνια θα υπάρχουν οι ίδιοι ή ακόμη περισσότεροι περιορισμοί για τα νέα κορίτσια», τόνισε η Fama Francisco, Αντιπρόεδρος της Procter & Gamble στον κλάδο της Γυναικείας Υγιεινής Παγκοσμίως. «Τα εντυπωσιακά αυτά αποτελέσματα της έρευνας αποτελούν μια κλήση αφύπνισης για όλους μας, ώστε να ενθαρρύνουμε τα κορίτσια να διαλύσουν τους περιορισμούς που αντιμετωπίζουν και να τους δώσουν τα εφόδια για να είναι ασταμάτητα σε κάθε επιλογή τους»

Η Always καλεί τα κορίτσια και τις γυναίκες σε κάθε σημείο του πλανήτη να διαλύσουν τους περιορισμούς, κάνοντας περήφανα share τις στιγμές που είναι ασταμάτητες #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ. Τράβηξε φωτογραφία/βίντεο ή στείλε ένα μήνυμα χρησιμοποιώντας το hashtag #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ για να πάρεις θέση και να δείξεις στα νέα κορίτσια σε όλο τον κόσμο ότι τα κορίτσια μπορούν να κάνουν τα πάντα!

Πρόσθετα Βασικά Συμπεράσματα της Έρευνας «Εφηβεία και Αυτοπεποίθηση Κύμα ΙΙΙ – Always»
• Περισσότερα από τα μισά κορίτσια (53%) ηλικίας 16 έως 24 αισθάνονται ότι δεν είχαν την αυτοπεποίθηση να κάνουν ότι ήθελαν μετά την εφηβεία.
• Σχεδόν όλα τα κορίτσια (89%) πιστεύουν ότι δέχονται πίεση να συμμορφωθούν με τον τρόπο που υποτίθεται ότι πρέπει να αισθάνονται και να ενεργούν.
• 60% των κοριτσιών θεωρεί ότι τα στερεότυπα της κοινωνίας έχουν αρνητικές επιπτώσεις στη ζωή τους.
• Τα κορίτσια έχουν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες από τα αγόρια να πουν ότι δεν αισθάνθηκαν άνετα να κάνουν μια δραστηριότητα στο σχολείο λόγω του φύλου τους.

Σχετικά με την πρωτοβουλία Always #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ
Η δράση Always #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ ξεκίνησε τον Ιούνιο 2014 και ενισχύεται από εκατομμύρια κορίτσια σε όλο τον κόσμο, με στόχο η έννοια #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ να αλλάξει κι από προσβολή να γίνει κομπλιμέντο.
Η καμπάνια #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ εμπνεύστηκε από το γεγονός ότι η έναρξη της εφηβείας και η πρώτη περίοδος συνδέονται με το χαμηλότερο επίπεδο στην αυτοπεποίθηση των κοριτσιών και ότι κάποιες αρνητικές φράσεις μπορεί να οδηγήσουν σε κατακόρυφη πτώση της αυτοπεποίθησης.
Η καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει να αλλάζει τη δημόσια αντίληψη: μετά την παρακολούθηση των 2 προηγούμενων βίντεο #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ, οι περισσότεροι άνθρωποι (76% των γυναικών ηλικίας 16-24 ετών και 59% των ανδρών) δήλωσαν ότι το βίντεο άλλαξε την αντίληψή τους για την φράση «σαν κορίτσι»,”** σύμφωνα με την Έρευνα Εφηβεία και Αυτοπεποίθηση Κύμα ΙΙ – Always.

Για περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.epithimies.gr/ετικέτα/σανκοριτσι

Μεθοδολογία Έρευνας
* Η Έρευνα Εφηβεία και Αυτοπεποίθηση Κύμα ΙΙΙ – Always διεξήχθη από την MSLGROUP Research χρησιμοποιώντας Online Panels, όπου ερωτήθηκαν 1.800 Αμερικανοί (1.300 νέες γυναίκες ηλικίας 16-24 ετών και 500 άνδρες ηλικίας 16-24). Χρησιμοποιήθηκε ένα εθνικό αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 γυναικών και 500 ανδρών, το οποίο ενισχύθηκε με επιπλέον 150 Αφροαμερικανές και 150 Λατινοαμερικανές γυναίκες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 30 Απριλίου, 2015, έως τις 8 Μαΐου, 2015.
**Η Έρευνα Εφηβεία και Αυτοπεποίθηση Κύμα ΙΙ – Always διεξήχθη χρησιμοποιώντας Online Panels, όπου ερωτήθηκαν 1.800 Αμερικανοί (1.300 νέες γυναίκες ηλικίας 16-49 ετών και 500 άνδρες ηλικίας 16-49). Χρησιμοποιήθηκε ένα εθνικό αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 γυναικών και 500 ανδρών, το οποίο ενισχύθηκε με επιπλέον 150 Αφροαμερικανές και 150 Λατινοαμερικανές γυναίκες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 5 Δεκεμβρίου, 2014, έως τις 12 Δεκεμβρίου, 2014.

Σχετικά με την TED
Η TED αποτελεί μία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα οργάνωση με αποστολή τη Διάδοση Ιδεών που Αξίζουν, συνήθως με τη μορφή σύντομων και δυναμικών ομιλιών που παραδίδονται από κορυφαίους στοχαστές και ανθρώπους των έργων. Πολλές από αυτές τις ομιλίες πραγματοποιούνται στο ετήσιο συνέδριο της TED στο Βανκούβερ του Καναδά, και διατίθενται δωρεάν στην ιστοσελίδα TED.com. Μεταξύ των ομιλητών της TED περιλαμβάνονται ονόματα όπως οι Bill Gates, Jane Goodall, Elizabeth Gilbert, Sir Richard Branson, Nandan Nilekani, Philippe Starck, Ngozi OkonjoIweala, Sal Khan και Daniel Kahneman.
Ακολουθήστε την TED στο Twitter στη διεύθυνση http://twitter.com/TEDTalks, στο Facebook στη διεύθυνση https://www.facebook.com/TED ή στο Instagram στη διεύθυνση https://instagram.com/ted.

Δέσμευση της TED-Ed αποτελεί η δημιουργία μαθημάτων που αξίζουν να διαδοθούν, ως επέκταση της αποστολής της TED για διάδοση μεγάλων ιδεών. Στη βιβλιοθήκη μαθημάτων της TED-Ed που μεγαλώνει μέρα με τη μέρα, μπορείτε να βρείτε εκπαιδευτικά βίντεο που έχουν επιμεληθεί με προσοχή. Πολλά από αυτά έχουν προκύψει μέσα από συνεργασίες μεταξύ ταλαντούχων εκπαιδευτών και σχεδιαστών κινουμένων σχεδίων, που έχουν οριστεί μέσα από την πλατφόρμα TED-Ed. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα, επίσης, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να λάβουν όποιο εκπαιδευτικό βίντεο επιθυμούν, όχι μόνο αυτά που έχουν δημιουργηθεί από την TED, και εύκολα να δημιουργήσουν ένα εξατομικευμένο μάθημα γύρω από το θέμα του βίντεο. Οι χρήστες, στη συνέχεια, μπορούν να διανείμουν τα μαθήματα TED-Ed, δημοσίως ή ιδιωτικώς, και να παρακολουθήσουν τον αντίκτυπό τους στον κόσμο, σε μία τάξη ή σε ένα μεμονωμένο μαθητή. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα στεγάζει, επίσης, τα TED-Ed Clubs – ένα συναρπαστικό νέο πρόγραμμα που έχει στόχο να ενθαρρύνει και να τονώσει τις καλύτερες ιδέες που έχουν οι μαθητές σε όλον τον κόσμο.

Σχετικά με την Always
Η Always®, που κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στον κλάδο της γυναικείας υγιεινής, προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων σε σερβιέτες και σερβιετάκια, που έχουν σχεδιαστεί για να ταιριάζουν σε διαφορετικούς τύπους σώματος, τις ροές της περιόδου και τις προτιμήσεις. Η σειρά γυναικείων προϊόντων Always περιλαμβάνει: σερβιέτες Always Ultra Thin, Always Maxi, και σερβιετάκια Always.
Για περισσότερες πληροφορίες και τα τελευταία νέα για την Always, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα http://www.epithimies.gr/ετικέτα/always