fbpx

Playmobil με κινητικά προβλήματα για ΑμΕΑ (pics)

| 6 Αυγούστου 2017
ADVERTISEMENT

Τον Απρίλιο του 2015 γονείς παιδιών με αναπηρίες δημιούργησαν μια καμπάνια στο Facebook με τον τίτλο #ToyLikeMe με στόχο να ασκήσουν πίεση στους κατασκευαστές παιδικών παιχνιδιών να δημιουργήσουν παιχνίδια με τα οποία τα δικά τους παιδιά θα μπορούσαν να ταυτιστούν.

Οι εμπνευστές της καμπάνιας θεώρησαν ότι τα παιχνίδια, και συγκεκριμένα οι κούκλες δεν αντανακλούν ολόκληρη την κοινωνία και ότι δεν αναγνωρίζονται τα άτομα με αναπηρία. Ως εκ τούτου, ξεκίνησαν μια σελίδα στο Facebook, όπου οι άνθρωποι δημοσίευαν ιδέες και φωτογραφίες για το πώς θα έπρεπε να μοιάζουν οι κούκλες και ποιος θα ήταν ο καλύτερος τρόπος εκπροσώπησης των παιδιών με αναπηρίες.


ADVERTISEMENT

Μετά την ευρεία θετική ανταπόκριση από το κοινό, ορισμένες εταιρείες απάντησαν σε αυτή την πρωτοβουλία διευρύνοντας την γκάμα των προϊόντων τους, όπως για παράδειγμα ο Βρετανός Makie, κατασκευαστής παιχνιδιών που δημιούργησε μια νέα σειρά κούκλων με αναπηρίες. Οι κούκλες αυτές έχουν βοηθήματα ακοής, μπαστούνια και εκ γενετής σημάδια.

Η καμπάνια #ToyLikeMe ήταν φυσικά ικανοποιημένη από την ανταπόκριση του Makie αλλά ζήτησαν και πίεσαν για τη συμμετοχή κολοσσών στο παιδικό παιχνίδι όπως η Lego, η Playmobil και η Mattell, οι οποίες ευαισθητοποιήθηκαν και δημιούργησαν παιχνίδια αποκλειστικά για όλα εκείνα τα παιδιά με αναπηρίες.

Υπάρχουν περισσότερα από 770.000 παιδιά με αναπηρίες κάτω από την ηλικία των 16 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο, που σημαίνει ότι κάθε ένα στα 20 παιδιά έχει κάποια αναπηρία.


ADVERTISEMENT

Πηγή: http://www.insider.gr/

Σχόλια

Σχετικά Άρθρα

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ

ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ