Παίρνεις διαζύγιο; Αυτά είναι τα 5 βασικά λάθη που πρέπει να αποφύγεις!

0

Οι περισσότεροι άνθρωποι που παίρνουν διαζύγιο, πέφτουν σε όλα ή σε μερικά από τα παρακάτω λάθη που πολλές φορές, κοστίζουν μέχρι και την υγεία τους, ψυχική και σωματική. Δες τα, αναγνώρισέ τα και αντιμετώπισέ τα!

Από τη Nicole Mayer / Σύμβουλο Διαζυγίου για το divorcedgirlsmiling.com

Λάθος 1: Να μη φροντίζεις τον εαυτό σου
Ένα από τα λίγα θετικά που συμβαίνουν όταν χωρίζεις είναι η «δίαιτα του διαζυγίου». Ξαφνικά μπορεί να χάσεις κιλά που ήθελες να χάσεις τα τελευταία 5 χρόνια. Ενώ μπορεί να απολαμβάνεις το νέο σου σώμα, το να μην τρως, να μην κοιμάσαι και η συναισθηματική αναστάτωση που βιώνεις μπορεί να βλάψουν την υγεία σου, ακόμα και το ανοσοποιητικό σου σύστημα.

Μην κάνεις το λάθος να μην φροντίζεις τον εαυτό σου. Φρόντισε την διατροφή σου, ασκήσου και κάνε ό,τι σε ευχαριστεί. Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεσαι την περίοδο αυτή είναι να αρρωστήσεις. Ένα υγιές σώμα σου δίνει και υγιή νου, κάτι που σου επιτρέπει να λάβεις καλύτερες αποφάσεις.

Λάθος 2: Να μη προσέχεις τα οικονομικά σου
Είναι καιρός να πάρεις σοβαρά τα οικονομικά σου. Είτε τα χειριζόσουν στο παρελθόν, είτε δεν τα είχες διαχειριστεί ποτέ, ήρθε ο καιρός να δεις που πάνε τα χρήματα. Τα πράγματα θα αλλάξουν στον συγκεκριμένο τομέα της ζωής σου και όσο καλύτερα προετοιμασμένος/η είσαι για την διαπραγμάτευση του συμβιβασμού και για τον ίδιο τον συμβιβασμό, τόσα περισσότερα θα πετύχεις προς όφελός σου. Μην περιμένεις. Η αναμονή μερικές φορές κάνει τα πράγματα χειρότερα. Πρέπει να γνωρίζεις πόσα χρήματα ξοδεύεις και σε τι. Καλό είναι να κάνεις μια λίστα εξόδων. Θα εκπλαγείς πόσα πράγματα μπορεί να έχεις ξεχάσει! Με αυτές τις πληροφορίες, μπορεί να καταφέρεις να κάνεις κάποιες μικρές αλλαγές που θα σε βοηθήσουν να ζήσεις καλύτερα μετά το διαζύγιο.

Λάθος 3: Οι πολλές ‘η/και παρορμητικές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να έχουν άσχημες συνέπειες
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι βιώνεις μια πληθώρα έντονων συναισθημάτων. Η πρώτη νυχτερινή έξοδος όπου κάποιος/α σε φλέρταρε ήταν πολύ ωραία! Είσαι ακόμα επιθυμητός/ή και θες να το δείξεις στον κόσμο μέσω Facebook ή Instagram. Ή, αποφάσισες να αγοράσεις ένα νέο αυτοκίνητο, ή να πας διακοπές όσο διαρκούν οι νομικές διαδικασίες. Όλα αυτά είναι καλά και ίσως πρέπει να τα κάνεις αλλά μην τα αναρτήσεις! Κράτα χαμηλό προφίλ. Τα πάντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο δικαστήριο. Θυμήσου ότι μπορεί να υπάρξουν πολλές ερμηνείες μιας φωτογραφίας ή ενός κειμένου. Το ίδιο ισχύει για τα μηνύματα στο κινητό και τα email. Όποτε γράφεις κάτι, αναρωτήσου, «Πως θα ένιωθα αν ο δικαστής το έβλεπε αυτό;».

Λάθος 4: Να μην ζητήσεις συμβουλές από επαγγελματίες
Οι φίλοι σου είναι καταπληκτικοί και έχουν σίγουρα ένα φίλο φίλου που έχει εμπειρία με το διαζύγιο. Καλό όμως είναι να μην πάρεις επαγγελματικές συμβουλές από τον οποιονδήποτε παρά μόνο από επαγγελματίες. Είναι πολύ σημαντικό να βρεις καταρχάς έναν ψυχοθεραπευτή. Ανεξάρτητα από το αν το διαζύγιο ήταν δική σου επιλογή, θα βιώσεις μια πληθώρα έντονων συναισθημάτων. Ένας ψυχοθεραπευτής θα σου δώσει συμβουλές και θα σου δείξει τρόπους ώστε να αντιμετωπίσεις τα συναισθήματα σου για να έχεις έναν υγιή νου κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου.

Επίσης, βρες έναν λογιστή για να σε βοηθήσει να κατανοήσεις την οικονομική πλευρά των πραγμάτων. Ο δικηγόρος σου δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Το να πάρεις το 50% δεν είναι πάντα δίκαιο αν λάβεις υπόψιν τους φόρους και άλλους παράγοντες.

Τέλος, μην προσλάβεις οπωσδήποτε τον πρώτο δικηγόρο με τον οποίο θα μιλήσεις. Συνάντησε πολλούς –  χρειάζεσαι κάποιον που θα σε ακούσει και του οποίου η στρατηγική σου αρέσει. Εμπιστεύσου το ένστικτο σου. Αν δεν νιώσεις εντελώς άνετα ΜΗΝ τον/την προσλάβεις. Δεν υπάρχει έλλειψη δικηγόρων.

Λάθος 5: Να αντιδράς συναισθηματικά
Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείς να κάνεις είναι ν’ αντιδράς συναισθηματικά. Η πραγματικότητα είναι ότι ο/η πρώην σου θα σου στείλει κάποια δυσάρεστα μηνύματα και email και σίγουρα κάποια στιγμή, θα λάβεις δυσάρεστα τηλεφωνήματα από τον δικηγόρο σου. Η περίοδος του διαζυγιου είναι έντονα συναισθηματική.

Αν είσαι θυμωμένος/η ή λυπημένος/η πάρε μια ανάσα. Το να καταγράψεις το πως νιώθεις μπορεί να σε βοηθήσει. ΜΗΝ στείλεις μηνύματα και μην πάρεις τηλέφωνο τον/την πρώην, ουρλιάζοντας ή κλαίγοντας.Πρέπει να δείξεις αυτοπεποίθηση και επίπεδο. Μίλησε με τον θεραπευτή σου. Θα εκπλαγείς όταν ανακαλύψεις ότι η αποστασιοποίηση για λίγες ώρες ή/και μέρες μπορούν να καθαρίσουν το μυαλό σου και να σε αποτρέψουν από την οποιαδήποτε παρορμητική συναισθηματική αντίδραση.

Το διαζύγιο θέλει υπομονή. Θέλει εξυπνάδα, ηρεμία και συγκέντρωση για να μπορέσεις να πάρεις τις καλύτερες αποφάσεις για εσένα και τα παιδιά σου, κάτι που θα σε οδηγήσει σε ένα καλύτερο και πιο ευτυχισμένο μέλλον.

Πηγή: http://divorcedgirlsmiling.com/