fbpx

Η Σούλα του δευτέρου!

| 8 Ιουνίου 2016
ADVERTISEMENT

Ηλικιωμένες κύριες πίνουν το βαρύ ελληνικό τους στο μπαλκόνι, εναποθέτοντας τα παχιά τους πόδια, πάνω στις ετοιμόρροπες πλαστικές καρέκλες τους.

«Το μαθες καλέ πως η Σουλα του δεύτερου χώρισε; Κελεπούρι είχε πάρει, και καλη δουλεια, και κουβαλητής, και οικογενειάρχης! Του τα φόρεσε και ο ανθρωπος πήρε δρόμο!»


ADVERTISEMENT

«Αυτές οι νέες όλο νύχια και κουνήματα ειναι, αντι να κοιτάξουν το σπιτι τους και το παιδι τους!»

Συμφωνώντας για το «χάλι» των σημερινών οικογενειών, ρούφηξαν μια γουλιά απο το καφεδάκι τους, που είχε πια κρυώσει.

Δεκαετία του ´60, η νεαρή τοτε Ποπη, που τωρα πίνει καφέ με τη Λέλα, εναποθέτοντας τα παχιά τους πόδια πανω στις ετοιμόρροπες πλαστικές καρέκλες τους, έβαλε στεφάνι.


ADVERTISEMENT

Πήρε έναν άντρα πολυ μεγαλύτερο της, με καλη δουλεια, γιατι ετσι ηταν το σωστό. Δε δούλεψε ποτε της, αλλα κράταγε το σπιτι και τωρα ζει με τη μειωμένη σύνταξη χηρείας, γιατι ετσι ηταν το σωστό.
Έτρωγε κι απο καμια οταν διαμαρτύρονταν που ο κουβαλητής της περνούσε καποια βραδια σε οίκους ανοχής, γιατι ετσι ηταν το σωστό.
Ή υποτασσονταν στις ορέξεις του κυρίου κι ας ηταν με πυρετό και κατάκοπη.
Μαγείρισσα, σιδερωτήρια, καθαρίστρια, δασκάλα, νοικοκυρά με τα ολα της, μεγάλωσε δυο αγόρια, ανίκανα να βράσουν ενα αυγό, αλλα «άντρες», οχι «ντιντηδες». Και τωρα, χήρα, γιαγια και ηλικιωμένη, ειναι ακομη ενα «τιποτα», σιγά τι έκανε στη ζωη της, γιατι αυτο ηταν το σωστό!

Η Λέλα παλι, μοντέρνα της εποχής, ερωτεύτηκε το όμορφο παληκαρι της γειτονιάς, που το είχε μεγαλώσει η μαμά του για γυναικοκατακτητη και για μεγάλο κηφήνα. Ετσι, η Λέλα έκανε ενα σωρό δουλειες, απο έρωτα.
Έβγαζε με τον ιδρώτα της τα τσιγάρα και τα ποτά του, απο έρωτα.
Δεν την παραμέλησε ποτε, δεν άγγιξε ποτε άλλη γυναίκα, απο έρωτα.  Δεν δούλεψε ποτε πολυ, δε χρειαζόταν, αλλα το νύχι στο μικρό δακτυλάκι ειναι πάντα μακρύ, απο έρωτα.
Οι κόρες της , του έχουν αδυναμία, ο «μπαμπακουλης μας», ενω εκείνη ειναι η σκλάβα, απο έρωτα.
Δεν μετανιώνει όμως, ειναι κούκλος ο άτιμος, ολα του αξιζουν, ολα για τον έρωτα. Κι ας εχει γίνει εκείνη υπερβαρη, με χοληστερίνη, πίεση και θυρεοειδή, αυτός ειναι εκει, πάντα πιστός, με το τέλειο μουστακακι, με τη βαμμένη φαβορίτα, με το κορμί λαμπάδα. Μακαρι και οι κόρες της να ειναι τοσο τυχερές, να κάνουν τόσο ωραίες οικογένειες, απο έρωτα!

Και ήρθε η Σουλα του δευτέρου, να χωρίσει τον άντρα τον οικογενειάρχη, τον καλο, που ουτε ξένοκοίταγε, ουτε έπινε και ουτε τη χτυπούσε. Χώρισε, γιατι εκείνος δεν καταλαβε ποτε τι εστί νοσηλεύτρια-κυκλικό ωράριο και δουλειες του σπιτιού, που πρεπει να μοιράζονται. Χώρισε, γιατι δεν ήθελε να ειναι αυτή και το παιδι της υποχείρια της πεθεράς, που τους μεγάλωνε το μικρό.
Χώρισε, γιατι απέρριψε ενα δίμηνο σεμινάριο εκπαίδευσης επειδη το…”κελεπούρι” δεν την υποστήριξε με το παιδι και το σπιτι.
Χώρισε, επειδη οι καβγάδες τους έκαναν το παιδι να κατουριεται πανω του μέχρι τα έξι.
Χώρισε μέσα της και γνώρισε το Μιχάλη, νοσηλευτή στη δουλεια, χωρισμένο με παιδι, ο οποίος την αγάπησε. Πήρε λοιπόν μια πρωία το παιδι και άφησε το κελεπούρι σύξυλο, για να ειναι πρώτα απο ολα αυτή ευτυχισμένη και έπειτα ο γιος της ψυχικά ήρεμος.

Απο τοτε, ο γιος της Σούλας ειναι ευτυχισμένος με τη μαμά του, τον αδερφό του τον πιο μεγάλο απο τον Μιχάλη και τη νεογέννητη αδερφούλα του, της Σούλας και του Μιχάλη. Το κελεπούρι δίνει δεν δίνει διατροφή, εχει βρει άλλη σκλάβα, που δεν ειναι νοσηλεύτρια, που δεν εχει κυκλικό ωράριο, που δεν τον πρήζει να απλώσει τα ρούχα ή να ντύσει το παιδι. Αλλα αυτή ειναι γυναίκα για τη Λέλα και την Ποπη, σαν τη Λέλα και την Ποπη, που πίνουν το καφεδάκι τους καθε απογευμα μαζι, εναποθέτοντας τα παχιά τους πόδια, πανω στις ετοιμόρροπες πλαστικές καρέκλες τους.

Εροέσσα

Σχόλια

Σχετικά Άρθρα

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ

ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ