fbpx

Nestlé “Love in Jar”: Όλη μας η αγάπη σε ένα βαζάκι

| 23 Μαρτίου 2017
ADVERTISEMENT

Αθήνα, 22 Μαρτίου 2017. Πόση αγάπη άραγε μπορεί να χωρέσει μέσα σε ένα βαζάκι; Μα φυσικά όλη μας η αγάπη! Η Nestlé μέσα από το νέο concept Love in jar μας παρουσιάζει πώς τα έτοιμα βρεφικά γεύματα σε βαζάκι, παρασκευάζονται από 100% φυσικά υλικά, επιλεγμένα από αυστηρά ελεγμένες ποικιλίες που πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας, αλλά και με πολλή αγάπη και ευθύνη απέναντι στις νέες γενιές!

Έτσι,  με ένα εξαιρετικά πρωτότυπο και δημιουργικό workshop, και τη βοήθεια του σεφ Κυριάκου Μελά αλλά και του διατροφολόγου Ιωσήφ Αλεξανδρίδη, η Nestlé και το Love in a jar μας μιλάνε για την υψηλή διατροφική αξία, τα αγνά υλικά και το φυσικό τρόπο παρασκευής των βρεφικών γευμάτων χωρίς συντηρητικά σε βαζάκια,  καλώντας μας να δοκιμάσουμε τις μοναδικές γεύσεις τους!


ADVERTISEMENT

1Η διατροφή του παιδιού μας τις 1000 πρώτες ημέρες της ζωής του είναι καθοριστική για τη μελλοντική του ανάπτυξη οπότε, είναι εξαιρετικά σημαντικό να του προσφέρουμε ένα υγιές ξεκίνημα, με διατροφικά ισορροπημένα γεύματα. Ως η κορυφαία εταιρεία Διατροφής λοιπόν, η Nestlé φροντίζει για την ομαλή και ασφαλή εισαγωγή των μωρών μας στις στερεές τροφές, προσφέροντας μια μεγάλη ποικιλία από έτοιμα βρεφικά γεύματα τόσο σε αλμυρές όσο και σε φρουτένιες γεύσεις. Εφαρμόζοντας τα αυστηρότερα πρότυπα παραγωγής και ποιότητας, δημιουργεί βρεφικά γεύματα με υψηλή διατροφική αξία, και ταυτόχρονα με εξαιρετική υφή και υπέροχη γεύση!  Και όλα αυτά με απόλυτη ασφάλεια, γιατί στην Nestlé πραγματοποιούνται περισσότεροι από 100 έλεγχοι ποιότητας από τη στιγμή που συλλέγονται οι πρώτες ύλες μέχρι να δώσουμε το γευματάκι στα παιδιά μας!

Έτσι λοιπόν, διαλέγοντας ανάμεσα σε μοσχάρι και κοτοπουλάκι  με λαχανικά ή και ρύζι, οι γευστικές επιλογές μπορούν να ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό …. μπόμπιρα ενώ, τα γεύματα με φρούτα, καθώς και τα νέα φρουτοπουρεδάκια NaturNes με φρούτα ή φρούτα σε συνδυασμό με δημητριακά,  αποτελούν το ιδανικό ενδιάμεσο γεύμα του μωρού μας για να αναπτύξει σωστές διατροφικές συνήθειες από νωρίς!

 Love in a jar, για να είμαστε σίγουροι ότι εκτός από το καλύτερο βάζουμε  και όλη μας την αγάπη… σε βαζάκι!


ADVERTISEMENT

Για περισσότερες πληροφορίες:

Αγγελική Παπαδοπούλου, Nestlé Ελλάς, τηλ. 210 68 84 321

Νάσσια Μπουρνή, Hill+Knowlton Strategies, τηλ. 210 62 81 805

2 Σχετικά με τη Nestlé

Η Nestlé είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων και ροφημάτων παγκοσμίως. Με παρουσία σε 189 χώρες σε όλο τον κόσμο και 328.000 εργαζομένους, ο Όμιλος δεσμεύεται σε έναν σκοπό: να ενισχύσει την ποιότητα ζωής και να συνεισφέρει σε ένα πιο υγιές μέλλον. Η Nestlé προσφέρει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών για τους ανθρώπους και τα κατοικίδιά τους για κάθε στάδιο της ζωής τους. Οι περισσότερες από 2.000 μάρκες της περιλαμβάνουν από προϊόντα με παγκόσμια αναγνώριση όπως ο Nescafé ή η Nespresso μέχρι αγαπημένες τοπικές μάρκες, όπως ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος και το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή. Η στρατηγική για Διατροφή, Υγεία και Ευεξία οδηγεί την επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας. Τα κεντρικά γραφεία του Ομίλου Nestlé βρίσκονται στην ελβετική πόλη Vevey, όπου η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 150 χρόνια.

Στην Ελλάδα, η Nestlé έχει παρουσία πάνω από 100 χρόνια. Σημαντικοί σταθμοί στην ιστορία της εταιρείας είναι η κυκλοφορία του «Γαλακτούχον Άλευρον Nestlé» το 1899, η «εφεύρεση» του Nescafé Frappé to 1957, η εξαγορά της Λουμίδης ΑΕ και του εργοστασίου καφέ στα Οινόφυτα το 1987. Από τον Οκτώβριο του 2016 η δραστηριότητα του παγωτού και οι μάρκες παγωτού Nestlé πέρασαν στην ευθύνη της εταιρείας Froneri Ελλάς Παγωτά ΑΕ.

Σήμερα ο Όμιλος δραστηριοποιείται σε 9 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, απασχολεί 800 μόνιμους εργαζομένους και το 60% του ετήσιου κύκλου εργασιών προέρχεται από την εγχώρια παραγωγή. Επιπλέον, εκτός από τις δραστηριότητές της στην ελληνική αγορά, η Nestlé Ελλάς εξάγει ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος και φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή στις ελληνικές κοινότητες παγκοσμίως.

3Στον τομέα της κοινωνικής υπευθυνότητας, η Nestlé Ελλάς ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ για όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη, εστιάζοντας σε τρεις βασικούς πυλώνες: την απασχόληση των νέων, τη διατροφική εκπαίδευση των παιδιών και την υποστήριξη οικογενειών χαμηλού εισοδήματος με δωρεές προϊόντων. Έτσι, με την πρωτοβουλία για τη νεανική απασχόληση Nestlé needs YOUth δημιούργησε περισσότερες από 500 ευκαιρίες απασχόλησης για νέους κάτω των 30 μέχρι το 2016 στην Ελλάδα και ανανέωσε τη δέσμευσή της για ακόμη 450 ευκαιρίες απασχόλησης μέχρι το 2020. Παράλληλα, με το πρόγραμμα διατροφικής εκπαίδευσης Παιδιά Όλο Υγεία έχει αγγίξει μέχρι σήμερα περισσότερους από 110.000 μαθητές, ενώ τα δύο τελευταία χρόνια έχει δωρίσει τρόφιμα αγοραστικής αξίας άνω των 2 εκ. ευρώ σε συνεργασία με τις κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων και περιφερειών όλης της χώρας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Όμιλο Nestlé, επισκεφθείτε το  http://www.nestle.com  

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Nestlé στην Ελλάδα, επισκεφθείτε το www.nestle.gr  

Για συμβουλές για τη διατροφή, την υγεία και την ευεξία όλης της οικογένειας, καθώς και το Πρόγραμμα Επιβράβευσης ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ, επισκεφθείτε το www.nestlenoiazomai.gr

Σχόλια

Σχετικά Άρθρα

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ

ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ