Τσήζ Κέικ για δίαιτα!

0

Όταν θέλω να φάω κάτι γλυκό αλλά είμαι σε δίαιτα-δηλαδή συνέχεια-κάνω αυτά τα εύκολα και νόστιμα ατομικά τσήζ κέικ τα οποία τελικά «τσακίζουν» αυτοί που δεν κάνουν.  Θα εκπλαγείτε από τη γεύση διότι είναι ολόιδια με ένα κανονικό cheesecake αλλά με πολύ λιγότερες θερμίδες. Ο λόγος που τα κάνω ατομικά είναι γιατί αν κάνω τη συνταγή ενιαία σε πυρέξ θα φάω το μισό, οπότε με τις ατομικές μερίδες ξεγελιέμαι. Φύγαμε (και φάγαμε!).

Υλικά (για 10-15 ποτηράκια του κρασιού)

1 πακέτο μπισκότα Digestive χωρίς ζάχαρη (πράσινη συσκευασία)
1 βούτυρο Becel light
2 κρεμώδη γιαούρτια με χαμηλά λιπαρά
1 συσκευασία τυρί κρέμα light
1 βάζο μαρμελάδα ή γλυκό του κουταλιού ό,τι γεύση θέλετε
Ξύσμα ενός λεμονιού
Λίγο χυμό λεμόνι
150 γραμμάρια ζάχαρη καστανή

Εκτέλεση

Βγάζουμε το τυρί κρέμα από το ψυγείο για να «έρθει» σε θερμοκρασία δωματίου και λιώνουμε το βούτυρο σε κατσαρολάκι ή σε φούρνο μικροκυμάτων.
Κατόπιν ρίχνουμε το λιωμένο βούτυρο στα μπισκότα που έχουμε θρυμματίσει ή σπάσει με τα χέρια, ρίχνουμε το μείγμα σε πυρέξ και βάζουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 15 λεπτά στους 180 βαθμούς.
Βγάζουμε το γιαούρτι από το ψυγείο και το ρίχνουμε μαζί με το τυρί κρέμα, το ξύσμα και το χυμό λεμονιού, είτε στο μούλτι για ανακάτεμα είτε σε ένα μπώλ όπου ανακατεύουμε με σύρμα.

Βγάζουμε τα μπισκότα από τη φωτιά και τα αφήνουμε έξω να κρυώσουν καλά (περίπου μία ώρα) ενώ επίσης για μία ώρα, βάζουμε το μείγμα με το γιαούρτι και το τυρί κρέμα στη κατάψυξη. Αν δείτε ότι στην ώρα επάνω κάτι από τα δύο δεν έχει κρυώσει καλά ή θέλετε το μείγμα της κρέμας πιο «δεμένο», το αφήνετε περισσότερο.
Μόλις μπισκότα και κρέμα κρυώσουν, βάζουμε σε κάθε ποτηράκι μία κουτ. σούπας μπισκότο, 2 κουτ. σούπας μείγμα κρέμα και τέλος προσθέτουμε μία κουτ. σούπας μαρμελάδα ή γλυκό του κουταλιού (εμείς βάζουμε γλυκό βύσσινο). Κάνουμε το ίδιο σε όλα τα ποτηράκια τα οποία βάζουμε στο ψυγείο για μία ώρα ώστε να ενωθούν τα υλικά.

Καλή σας όρεξη!