Όλα αρχίζουν αύριο: Ένας ύμνος στη γονεϊκή αγάπη και αφοσίωση!
Λέει το γνωστό ρητό, «στους δύο, τρίτος δεν χωρεί». Πολλές φορές αυτό δεν ισχύει μόνο για τις ερωτικές σχέσεις, αλλά και για τις γονεϊκές. Η ταινία «Όλα Αρχίζουν Αύριο» δεν είναι μία ακόμη ταινία με θέμα την οικογένεια. Είναι μια ταινία-ύμνος στην (μονο)γονεϊκή αγάπη και αφοσίωση.
Ας πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή: η ανάλαφρη, ξέγνοιαστη ζωή του Σάμιουελ (Ομάρ Σι), ανατρέπεται όταν μια μέρα ξαφνικά μια γυναίκα εμφανίζεται στην πόρτα του με ένα μωρό. Η γυναίκα ενημερώνει τον Σάμιουελ ότι το παιδί είναι δικό του κι εξαφανίζεται. Στην προσπάθειά του να βρει τη μητέρα του μωρού, ο πρωταγωνιστής μετακομίζει στο Λονδίνο, όπου και καταλήγει να μεγαλώνει τη μικρή Γκλόρια μόνος του. Άραγε, πόσες ανατροπές του κρύβει ακόμη η ζωή;
Ο σκηνοθέτης της ταινίας, Ούγκο Γκελέν, ήθελε να εστιάσει στον μοναδικό δεσμό μεταξύ πατέρα και κόρης, να τονίσει το πόσο ενωμένοι σαν γροθιά είναι. «Με εντυπωσίασε από την αρχή το σενάριο. Μου θύμισε κάποιες ταινίες όπως το ‘La vita e Bella’ (Η Ζωή Είναι Ωραία) του Ρομπέρτο Μπενίνι και ‘The Pursuit of Happyness’ (Το Κυνήγι της Ευτυχίας, του Γκαμπριέλ Μουτσίνο), οι οποίες παρουσιάζουν υπέροχα το δίδυμο ενήλικα-παιδιού», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκελέν. Οι δυο τους ξεκινούν την από κοινού πορεία τους, χτίζοντας μέρα με τη μέρα μια σχέση εμπιστοσύνης και αγάπης. Πατέρας και κόρη γίνονται αχώριστοι, λειτουργώντας λυτρωτικά ο ένας για τον άλλον. Ο ενήλικας πρωταγωνιστής κρύβει ένα μικρό παιδί μέσα του, ανώριμο και ευθυνόφοβο. Αντιθέτως, η Γκλόρια, η κόρη του, δείχνει αξιοθαύμαστη ωριμότητα για την ηλικία της, σε σημείο που οργανώνει ακόμα και το καθημερινό πρόγραμμα του πατέρα της.
O αγγλικός τίτλος της ταινίας είναι “Two is A Family”. Όλοι ξέρουμε πόσο αλήθεια είναι αυτό. Κάτι που αποδεικνύεται μέσα από κάθε διάλογο, κάθε πλάνο, κάθε κρυφό ή φανερό μήνυμα σε όλη τη διάρκεια του φιλμ.
Σχόλια