fbpx

Τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα μέχρι 1000 ευρώ!

| 20 Σεπτεμβρίου 2014
ADVERTISEMENT

Στη δύσκολη περίοδο της κρίσης που διανύουμε, όλο και περισσότερα μοντέλα αυτοκινήτων μπορεί να αποκτήσει κανείς με μόνο 1.000 ευρώ. Aυτοκίνητα που πριν μερικά χρόνια κόστιζαν δύο με τρεις χιλιάδες ευρώ! Ποια είναι όμως τα πιο δημοφιλή μεταχειρισμένα αυτοκίνητα στα χρήματα αυτά; Μετά από αναζήτηση στο site XE automoto (www.xe.gr/automoto) που φιλοξενεί δωρεάν αγγελίες μεταχειρισμένων, βρήκαμε τα αυτοκίνητα αυτά και σας παρουσιάζουμε μια αξιολόγησή τους σε τομείς όπως η παθητική ασφάλεια, η αξιοπιστία, η οδική συμπεριφορά, οι επιδόσεις και η κατανάλωση καυσίμου.

Μετά την εύρεση των αυτοκινήτων αυτών, ψάξαμε στατιστικά στοιχεία και τεχνικά χαρακτηριστικά και ανατρέξαμε σε δικές μας οδηγικές εντυπώσεις, για να αναφερθούμε στα υπέρ και τα κατά κάθε μοντέλου. Ακόμη συγκεντρώσαμε σε πίνακα στοιχεία για την παθητική ασφάλεια, αξιοπιστία και κατανάλωση καυσίμου για το κάθε αυτοκίνητο, ώστε να μπορείτε να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα με μια ματιά. Λόγω της ισοβαθμίας σε ποσοστά των Alfa Romeo 145/146 και Citroen Saxo, συμπεριλήφθηκαν και τα δύο αυτοκίνητα.


ADVERTISEMENT

Seat Ibiza/Cordoba

Seat_Ibiza
ΥπέρΚαλή παθητική ασφάλεια, όμορφο σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής
ΚατάΚακές (1,0) ως μέτριες (1,4) επιδόσεις, μέτρια αξιοπιστία, υψηλή κατανάλωση

Peugeot 106


ADVERTISEMENT

Peugeot_106
ΥπέρΌμορφο σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση
ΚατάΚακή παθητική ασφάλεια, μέτρια η αξιοπιστία του κινητήρα 1,4 λίτρων

VW Golf/Vento

Volkswagen_Golf3
ΥπέρΚαλή παθητική ασφάλεια, όμορφο σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις (1,6 GT), χαμηλή κατανάλωση (1,4)
ΚατάΜέτριες επιδόσεις (1,4 60 PS)

Fiat Punto

Fiat_Punto
ΥπέρΌμορφο σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση
ΚατάΜέτρια παθητική ασφάλεια, μέτρια ποιότητα κατασκευής, μέτρια αξιοπιστία

Nissan Sunny

Nissan_Sunny
ΥπέρΚαλή παθητική ασφάλεια, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις (1,4 87 PS), πολύ καλή αξιοπιστία
Κατά: Μέτριες επιδόσεις (1,4 75 PS), αδιάφορο αισθητικά σχήμα

Ford Escort/Orion

Ford_Escort
Υπέρ: Καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής
Κατά: Κακή παθητική ασφάλεια, μέτριες επιδόσεις, αδιάφορο αισθητικά σχήμα, υψηλή κατανάλωση

Fiat Cinquencento

Fiat_Cinquecento
Υπέρ: Συμπαθητικό σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά για την κατηγορία του, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις (1,1), χαμηλή κατανάλωση
Κατά: Κακή παθητική ασφάλεια, κακές επιδόσεις (0,9)

Opel Corsa

Opel_Corsa
 Υπέρ:Καλή παθητική ασφάλεια, όμορφο σχήμα, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις (1,4), χαμηλή κατανάλωση (1,2), καλή αξιοπιστία
Κατά: μέτρια (αλλά ασφαλής) οδική συμπεριφορά, μέτριες επιδόσεις (1,2)

Renault Clio

Renault_Clio
Υπέρ: Όμορφο σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις , χαμηλή κατανάλωση
Κατά: Μέτρια παθητική ασφάλεια

Citroen Saxo

Citroen_Saxo
Υπέρ: Όμορφο σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση
Κατά: Κακή παθητική ασφάλεια

Alfa Romeo 145/146

Alfa_Romeo_145

Υπέρ: Όμορφο σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις
Κατά: Μέτρια αξιοπιστία, υψηλή κατανάλωση
Στον παρακάτω πίνακα παραθέτουμε στοιχεία για κάθε μοντέλο που παρουσιάσαμε για τους εξής τομείς:

  1. Πραγματική παθητική ασφάλεια:Παραθέτουμε στοιχεία από την έρευνα της σουηδικής ασφαλιστικής εταιρείας Folksam για το έτος 2005. Η αξιολόγηση της παθητικής ασφάλειας για τα αυτοκίνητα που παρουσιάζουμε περιλαμβάνει 3 κατηγορίες:
    1. Παθητική ασφάλεια στο μέσο όρο (χρώμα πράσινο)
    2. Παθητική ασφάλεια από το μέσο όρο μέχρι 15% χειρότερα (χρώμα πορτοκαλί)
    3. Παθητική ασφάλεια 15% και χειρότερη από το μέσο όρο (κόκκινο χρώμα).
  2. Αξιοπιστία:Παραθέτουμε στοιχεία από τη στατιστική βλαβών του γερμανικού οργανισμού TUV. Κι εδώ έχουμε 3 κατηγορίες:
    1. Καλύτερη από το μέσο όρο (χρώμα σκούρο πράσινο)
    2. Κοντά στο μέσο όρο (χρώμα πράσινο)
    3. Κάτω του μέσου όρου (χρώμα πορτοκαλί)
    4. Επίσης, παραθέτουμε και κάποια συμπεράσματα από τις δικές μας έρευνες σε σχέση με την αξιοπιστία.
  3. Πραγματική κατανάλωση: Παραθέτουμε στοιχεία από την πραγματική κατανάλωση (και όχι την εργοστασιακή) που έχουν δηλώσει οδηγοί στον ιστότοπο sprimonitor.de. Κι εδώ έχουμε 3 κατηγορίες:
    1. Αυτοκίνητα με χαμηλή κατανάλωση για την κατηγορία που ανήκουν (πράσινο χρώμα)
    2. Αυτοκίνητα με μέτρια κατανάλωση για την κατηγορία που ανήκουν (πορτοκαλί χρώμα)
    3. Αυτοκίνητα με υψηλή κατανάλωση για την κατηγορία που ανήκουν (κόκκινο χρώμα).

pinakas

Πηγή: carblogger.gr

Σημείωση: Να καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου ως γυναίκα που οδηγάει καθημερινά εδώ και 14 χρόνια. Toyota yaris αγαπητοί μου. Σκυλί μαύρο, δεν καταλαβαίνει τίποτα. Το έχω πάει σε βουνά θάλασσες και λαγκάδια, έχει κάνει άπειρα χιλιόμετρα, το έχω αφήσει χωρίς λάδια και σέρβις γιατί το ξέχασα, το έχω τρακάρει-γρατζουνίσει 500 φορές, δεν χαμπαριάζει τίποτα και έχει και φοβερή οδηγική συμπεριφορά. Δεν κάνω διαφήμιση, δεν τους ξέρω καν τους ανθρώπους, καταθέτω απλώς τη γνώμη μου και την εμπειρία μου με αυτό το αυτοκίνητο το οποίο θεωρώ ό,τι καλύτερο για κάποιον που θέλει κάτι εύκολο στην οδήγηση και ασφαλές (βάζω και το παιδί μου μέσα, εννοείται) χωρίς να του χαλάει κάθε τρείς και λίγο (να σημειωθεί ότι δεν έχει χαλάσει ΠΟΤΕ!).  
 photo 11122010051_zps60d97935.jpg

 

Δεν ξέρω πόσο κοστίζει μεταχειρισμένο, ίσως όχι 1.000 ευρώ, αλλά ειλικρινά αν βαρέθηκες να πληρώνεις συνεργεία, πίστεψέ με, με το Yaris δεν θα ξαναπληρώσεις παρά μόνο για τα απαραίτητα! (χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει πως τα άλλα αυτοκίνητα δεν είναι καλά, εγώ όμως έχω άποψη μόνο γι΄αυτό το αμάξι το οποίο προτείνω ανεπιφύλακτα ειδικά σε όποιον έχει μικρά παιδιά και δεν μπορεί να δώσει πολλά λεφτά).

Κυριακή Χαριτάκη

 

Σχόλια

Σχετικά Άρθρα

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ

ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ